BBC och Sky News anklagas för partiskhet

De brittiska nyhetskanalerna BBC och Sky News anklagas för att ha vinklat rapporteringen om EU-valet. Tittarna menar att Brexitpartiet varit underrepresenterat i rapporteringen, och på Twitter har hundratals användare klagat över vad de kallar kanalens uppenbara partiskhet.

”Sky och BBC är så pro-EU att det är skrattretande”, skrev en twittrare.

Nyhetskanalerna slår ifrån sig alla anklagelser och menar att det inte går att göra alla nöjda.